Putinejant a la cuina

Top blocs de receptes

dimecres, 26 de juny del 2013

XIVè CONCURS DE CUINA BONPREU-ESCLAT

Doncs això...que sóc una de les finalistes (entre molts, suposo) perquè n'hi ha quatre per establiment del XIVè Concurs de Cuina Bonpreu-Esclat, mira tú, em fa il.lusió...el dia 4 de juliol hi ha el lliurament de premis al Hotel City Park de Sant Just Desvern...així que em posaré ben guapa i a recollir el meu premi (encara que sigui un lot de productes ;D)...per cert, vaig presentar la recepta de les Neules Farcides!

4 comentaris:

  1. Doncs mira per on!!!!! jo també sóc una de les premiades d'aquest any. La meva recepte es la de brotxetes de festa, tampoc no sé que em tocarà, peró, quant em van enviar la carta dient-me que havia estat premiada, també em va fer molta il.lusió. Així que ja ens veurem el 4 de Juliol. Bona cuina!!!!!!!!

    ResponElimina