Putinejant a la cuina

Top blocs de receptes

dissabte, 29 de desembre del 2012

ULLERES DE PASTA DE FULL



Palmeres? No, no, aquí se'n diuen ulleres de tota la vida, recordo les de Can Brugué que anàvem a comprar la meva germana i jo els diuemenges a la tarda, a dos passes de casa i les triàvem ben blanquetes, uhmm...quins records.

Doncs aquí teniu una recepta pas a pas ben ben senzilla (Dolors, va per tu), 20 minuts entre preparació i cocció. Necessitem poca cosa:
- un parell de cullerades de sucre
- una làmina rectangular de pasta de full (us recomano la del Lidl, per mi la millor).

Estirem la làmina i espolsem el sucre per sota i pel damunt, hi podeu passar el corró per què quedi més enganxat


Pleguem per una imàginària línia central com veieu a la foto:


I tornem a plegar cada costat sobre si mateix



I finalment, els dos costat sobre l'eix central, així:



I ja podem tallar peces de més o menys un centímetre que quedaran així:



Les disposem sobre una safata de forn amb paper de cuina i les obrim una miqueta:



Tindrem el forn calent a 200ºC i les enfornem durant deu minuts (això depen de cada forn, cal anar-les vigilant, jo escalfo dalt i baix amb turbo i quan les entro, apago el grill). La foto està feta als cinc minuts de forn (no ho feu, no es pot obrir el forn mentre couen!)



I finalment, els he donat un cop de grill, et voilà el resultat:



I si sou xocolater@s....



Nomès cal desfer una mica de xocolata al bany maria (o al microones, jo ho he fet en un plat fondo que m'ha permés sucar-les bé) i deixar-les refredar...


3 comentaris:

  1. Ñam que bones!!!! Sóc una patata a la cuina.. però el dia que en vegi una de senzilla senzilla senzilla la faig i faig fotos als resultats jjajajja

    ResponElimina
  2. Nena, que aquesta és senzillíssima...

    ResponElimina
  3. Jo crec que a part de blogs, tindriem que fer clases practicas de cuina....
    Senzillas, pero bonissssimass!!!
    petonets, putinejadora

    per Deu, treu las lletres de verificacio...que em sento dislecsica total...

    ResponElimina